Direktlänk till inlägg 16 mars 2013

Tja Tja Bitches ;))

Av Lee - 16 mars 2013 20:18

Tänkte jag skulle börja med " Förrlåååt att jag inte bloggat på typ 3 dagar!! Hahahaha Skämt åt sido! Men jag har faktiskt haft lite Blogg abstinens. Om jag inte har ett liv?! Jooda, ett för fullproppat liv ibland. Både i kropp å själ.

Meen man ska vara glad för det, bara kööra på för man vet aldrig när det tar slut!

Jag sitter här och är nojjig för Trulle som är inne i Stan med några vänner, dom har varit på Bio å är på g till tåget. Faan, jag är på helt spänn när han är där inne. Inte för att han ska göra dumheter utan orolig för omgivningen. Han är lång å krallig å ser tre år äldre ut än vad han är. Han har fått skit för att folk tycker att han ser kaxig ut bara för att han är lång å bred axlad. Han är en stor Nallebjörn, snällare än snällast. Nu låter det som att jag tror att han är en ängel, det är han inte alltid för han kan han oxå. Shiit vad jag har matat(r) å tjatat (r) om vad som faktiskt kan hända, alla gäng som hänger där inne som bara har ett Mission å det är att slås. Jaaa FiiiFaaan vad det är jobbigt med tonåringar. Eller jobbigt å jobbigt mer Nojjigt just nu faktiskt. Men vad ska man göra. jag kan ju inte låsa in honom.

Själv har jag jobbat idag. Det var ju en historia för sig. Fick iallafall börja morgonen kl 06:30 med att bli arg å det är aldrig roligt.

Ska nog sätta på lite Te vatten å försöka "Chilla" lite i soffan utan att ringa Trulle varje kvart å fråga hur det går    Näää, riktigt så illa är det inte men nästan! Hahahaha

Saknar Pyret oxå, massor men han kommer hem i morgon kväll.


Ha en bra kväll hörrni, själv ska jag lägga mig tidigt, jobbe imorgon typ 13 timmar..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lee - 10 januari 2017 15:29

16-09-30 va visst det sista inlägget på denna blogg så det är väl på tiden att det kommer ett här oxå.. Ska försöka kort sammanfatta tiden som varit.. Jag va sjukskriven med Pyr i 14 veckor för att vara med honom på heltid i skolan.. För att han skul...

Av Lee - 30 september 2016 15:58


Jahaja... Så FlippFloppKnasteKnas.. Vill tänka så mycket men min hjärna orkar inte.. Det är fan skrattretande när vissa frågar "hur kan du va så trött som inte jobbar just nu?!" Ha ha ha ha!! Kan bara skratta åt er inkompetens för jag vägrar st...

Av Lee - 24 september 2016 16:23


2005 VS 2016 Det finns så mycket jag skulle vilja spotta ur mig just nu om hur liten bit på vägen skolans värld har utvecklats i både kunskap & förståelse inom NPF Diagnoserna ADHD, Tourette & OCD! Det är chockerande & skrämmande hur...

Av Lee - 11 maj 2016 21:29


Samtal 1 kl 10:30: "A har ont i magen, han orkar inte jobba, han orkar inte gå ut på rast. Hörde nått om en ny medicin?!" Svaret från mig: Okey, jag förklarade för morgon personalen att han från idag är insatt på Intuniv igen! Samma medicin som vi n...

Av Lee - 6 april 2016 09:25


Va hemma med Pyret igår.. Lyckades stress eliminera hans lilla kropp bra.. Va på en långpromenad i vårvärmen.. Shoppade lite smått i en butik som vi diggar stenhårt & där är det ett lugn & vi kan bara vara & det är underbar personal där.. Fattad...

Presentation


Hej på er å Varmt välkommna till Familjen Kaos! En smått gaaalen liten familj med full fart framåt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga ni så svarar jag :)


Ovido - Quiz & Flashcards