Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Lee - 7 mars 2013 15:43

Jag undrar vem som snott min Energi?! Jo, jag vet vem å jag blir så sjukt störd på det.
Låt mig bara vara ifred!
Helt sinnes när människor inte förstår vad dom gör mot andra. Det värsta utav allt är att det blir väldigt lite tålamod till mina nära å kära. För oavsett hur jag mår så måste jag sätta på mig masken, The Happy Face!! Å den är super tung! De är oxå bra konstigt att människor tror att dom ska få respekt tebax när dom kastar skit! Respekt är något man förtjänar, inget man bara får!
Såå nu har jag gnällt av mig lite! Ska rucha iväg till Dagis å hämta Pyret, sen hem å laga mat, diska, vika tvätt å allt annat ni vet som man behöver göra för att sen sätta mig ner med Trulle å läsa läxor när han kommer hem från Boxningen.. Phjjju! En heeelt vanlig dag hos Familjen Kaos ha ha ha. Kanske ska klämma in en dusch oxå ha ha ha..

Så gott folk, ha en bra em å va rädda om er. :-) Å hörrni, You don't mess whit Zohan! Ha ha ha

Presentation


Hej på er å Varmt välkommna till Familjen Kaos! En smått gaaalen liten familj med full fart framåt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga ni så svarar jag :)


Ovido - Quiz & Flashcards