Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Lee - 5 mars 2013 18:40

Nu har jag åter igen kommit i fas med rätt tänk å det är såå skönt!
Jag/vi kom ur fas med allt ett tag pga annat som behövdes ha 100% fokus på. Sånt kan ju hända men det slår väldigt hårt här hemma. Att rutinerna blir ruckade på är = Större Kaos än vanligt. Men nu så är vi tebax i rätta takter igen. Fantastiskt underbart för oss alla. Nu har jag åter igen förmågan
att vända våra såkallade "nack delar" till Positiva. Låter det skumt å knasigt?
Det är jätte lätt. Men jag inser nu att det är svårt att förklara Ha ha ha . Men jag vet att vissa av er förstår vad jag menar. Det gäller att ta fram så mycket av dom egenskaper som är bra iställer för att lägga fokus på det som är mindre bra. Kanske är en självklarhet för vissa men inte om man har diagnoser. Då blir det lätt att man fastnar i negativa spiraler å det är så galet. Jag kan oxå tro att vissa i min omgivning är lite less på mitt höga tempo men till saken hör att jag får massor av saker gjorda å jag hinner med mycket å får mer tid över till det som ska vara i fokus. Men jag har ett högt tempo just nu men jag gillat det. Det händer saker då jue! En mega kick lixåm Ha ha ha å sen är jag helt slut när det väl ska till att gå å lägga sig. Det är ju super, för då sover jag på natten. Perfekt. Det är inte lätt att ha diagnoser men shit va grymt mycket man får gjort när man e inne i den goda spiralen! Det är typ: Köör Köör Köör Kööör Kööööör GooodNatt! Ha ha ha ha

Presentation


Hej på er å Varmt välkommna till Familjen Kaos! En smått gaaalen liten familj med full fart framåt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga ni så svarar jag :)


Ovido - Quiz & Flashcards