Alla inlägg under november 2015

Av Lee - 17 november 2015 16:33

Detta är funktionellt i alla avseenden:

"En god implementering kräver ett optimistiskt men sakligt förhållningssätt, ett personligt och
uppskattande uppmärksammande av den person som är inblandad i implementeringen och ett
genomtänkt förstärkningsmönster för den.. Ett större mått av "lokal"anpassning och ett "lokalt" ägande är ett minimum av revirhävdande kommer att öka effektiviteten"..
Det här är förhållningssätt som jag med risk för att vara upprepande så implementerat/rar till mina barn..
Utan att vara för präktig så är jag jävligt stolt över att kunna dela med mig av denna kunskap till dom.. Begär inte att alla ska förstå vad jag menar..
Detta gör att dom får en god & stabil grund att bygga vidare på själva i sin egen utveckling.. För hur det än är så är dom mina Champs, dom sliter & kämpar med huvudet högt oavsett vad & mer än vad vissa någonsin kommer att förstå.. Det går inte att förklara för alla, det är bara att gå till er själva.. Zooma ur, plocka isär, "smaka" på känslor, titta på beteende, beteende mönster mm, förändra & plocka ihop alla bitarna.. Livets pussel är extremt kantstött ibland.. Det går att förändra om man själv vill.. Ett stort & tålamodsprövande arbete, men det går! Tro mig, jag vet!
Hur kan man inte vara stolt över dom?! Å jag har rätten att uttrycka det oxå..
??? Älskar er mina Fighters! ???
(Det är Hjärtan, inte frågetecken, ha ha ha)

Presentation


Hej på er å Varmt välkommna till Familjen Kaos! En smått gaaalen liten familj med full fart framåt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga ni så svarar jag :)


Ovido - Quiz & Flashcards