Alla inlägg den 25 mars 2013

Av Lee - 25 mars 2013 20:21

Blogg abstinens på hög nivå! Nu var det länge sen jag bloggade ;-)
Har lixåm inte haft tiiid helt enkelt.
Om jag ska summera tiden som gått sen sist så blir det:
Full fart, Rörig, Möten, Irriterande, Kaos, Lycka, Rolig mm.
Det händer mycket just nu. Men när jag tänker efter så gör det ju det heela tiden i mit liv, det är aldrig lungt. Jag hinner inte riktigt med allt jag önskar men så är det ju i livet. Men skulle det inte va full fart så skulle jag nog klättra på väggarna ha ha ha.
Men jag njuter av varje minut av att få äran att ha mina vänner å min familj omkring mig.
Vi kämpar på med allt till å från men utan mina barn så vete faan vad jag skulle ta vägen.. Jag lever med mina barn å inte igenom dom å det är skillnad.
Det går såå bra för Trulle i skolan, jag är såå Stolt över Honom! :-)
Hahahaha vi satt å pluggade till hans Engelska prov som han har på Onsdag å han blev lite sur. Han tyckte att dom skrivit fel benämningar på vissa glosor ha ha Men i själva verket så blandade han bara ihop dom lite ett tag men sen satt dom allihop. Å sen kan ju faktiskt samma ord ha flera benämningar ha ha ha.. (å Diskutionernas mästare var igång) Men Vilka Monster prov dom har, helt galet faktiskt.. Ha ha Tålamod är en dygd! ;-)
Pyret kämpar på med sitt på förskolan. Vet inte om jag tycker att det blivit nån förbättrad anpassning där faktiskt. Han har haft "speedade" veckor. Dom ska ha en Musikal föreställning i slutet av April som dom övar massor på å det ställer till det lite. Dom ska stå på en stor Scen å över 150 st kommer å tittar. Herre gud, man vet ju bara hur det är när dom har Lusse jue. Ser fram emot att se föreställningen :-)
Själv så har jag varit med om max lyx hela månaden. Lyssnat/tittat/myyys med Stiftelsen med bästa Mia å några andra äventyr hahahaha. Va ute med lill syrran i lördags. Oj, det va grymt kul det oxå! Det va väl ett stör moment på plats men det är ju vardags mat det oxå tyvärr. Men vi hade super roligt!
Å på Måndag drar allt igång på jobbet på riktigt. Ska bli super roligt! Å det blir förändringar å det är bra.
Nu ska jag ta hand om disken, är ju tydligen bara en i detta hem som vet hur man gör å får porslinet rent! Hahaha
Ha de gött hörrni å va rädda om er :-)

Presentation


Hej på er å Varmt välkommna till Familjen Kaos! En smått gaaalen liten familj med full fart framåt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga ni så svarar jag :)


Ovido - Quiz & Flashcards