Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Lee - 2 mars 2013 09:13

Vaknar med ett tyck! Shit, hur mycket är klockan?! Hjälp! Fummlar fram mobilen. Tittar på den flera gånger å inser att Phjuu, det är Lördag å jag är faktiskt ledig!!
Ha ha ha ha Såå knasigt! :-)
Det är extra rörigt uppe i kolan just nu.
Men sak samma. Det är lördag å det är huvudsaken. Tänkte städa lite för jag har sneglat på Snabeldraken hela veckan där den stått å signalerat "använd mig" men inte orkat rasta den ;-)
Så nu är det dax.
HårKlippningar blir det oxå. Det är kul, jag kanske skulle blivit Frisör istället? Galet rolig är det å bra blir det utan att skryta ;-)
Sen blir det Myyys Lördag! Lite god mat å massor med Lördags Gotta!!
Imorgon är det Vasaloppet! Upp med Tuppen å massa kaffe till Vasan. Det är ett måste att titta på det. Starten är ju galet kul! När alla hakar i varandra, det är ju jätte kul å se när dom ramlar i en stooor hög! Ha ha ha ha!!

Ha de gött å va rädda om er å ha en massa LördagsMyyys!

Presentation


Hej på er å Varmt välkommna till Familjen Kaos! En smått gaaalen liten familj med full fart framåt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga ni så svarar jag :)


Ovido - Quiz & Flashcards