Alla inlägg under juni 2013

Av Lee - 13 juni 2013 22:48

Igentligen så har jag inte mycket å gnälla över !? Joo, det har jag visst de!
Men jag har oxå mycket att vara glad över! Det går upp å det går ner.. Jag är jätte lycklig! Har träffat som dom flesta vet, en Underbar varelse! :-) Men när man saknar någon så det gör ont å man är begränsad i att träffas just nu så gör det ONT! Men det är ju såå fantastiskt underbart samtidigt. Denna saknad är ju bra å "mysig" även om det känns som Tortyr! Ha ha ha Vill ju bara vara i dennes närhet heela tiden jue! Jag är glad å lycklig, så däringa Thihi'ig lixåm.

Jag har ångest över min jobb helg som jag har framför mig! Det har jag alltid när den börjar nalkas. Inte över själva jobbandet utan att jag inte kan vara med mina underbara barn! Tror inte vi Homosapiens är gjorda för helg jobbande å jobba kvällar. Men det är min åsikt!

Jag e Hyper trött oxå just nu. Har haft en kraftig värk i rygg å nacke pga Muskel inflammation som långt ifrån är över i detta nu. Äter medicin mm men den vägrar att släppa sitt tag.

Trulles utredning e helt klar nu (oxå en bidragande effekt till trötthet) ÄNTLIGEN säger jag bara! Så skönt för honom oxå. Så nu väntar jag på papper mm så jag kan söka Vårdbidrag mm för båda killarna. Han ska medicineras för sin AdHd, det sätter vi fart med om en månad. Tror å hoppas att det kommer att ge honom mer lugn i kroppen :-)

Jaa jösses hörrni, alltid är det något! Full rulle trots min egen Took Dipp. Jag faller jag med till å från. Kroppen säger väl ifrån. Jaja, det är bara att ta nya tag. Nu ska jag slå dö på dom sista timmarna på detta dygn. Så NattiNatti på er sötnosar! Å va rädda om er å era kära. Puss å kramen

Presentation


Hej på er å Varmt välkommna till Familjen Kaos! En smått gaaalen liten familj med full fart framåt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga ni så svarar jag :)


Ovido - Quiz & Flashcards