Direktlänk till inlägg 4 april 2016

Slagen Hjälte.. (NPF)

Av Lee - 4 april 2016 20:07

Kommer inte in på den andra bloggen så det blir ett Pyspunka inlägg här...

Pyret somnade, eller däckade rättare klockan 19:10, nerbäddad i soffan med Värmekudde, sitt kedjetäcke & massage.. Tät intill mig..
Helt slut i kropp & själ.. Sådana vansinniga smärtor i kroppen..
Han är Så ledsen & använder ordet Hatar som annars är sparsamt använt ord här hemma för just nu så Hatar han sin Tourette mer än någonsin & sin nya tilläggsmedicin som han fick för 2 veckor sedan!! Å jag kan inte göra annat än & hålla med honom.. Älskade liten..
Sen i Lördags vid en dos höjning så har hans Tics eskalerat i en fart jag aldrig varit med om tidigare.. Å då har han ju varit i galna skov tidigare under dom senaste 4 åren..
Att ha såna Tics så att han ramlar av sin Cykel i fullfart, ramlar av stolen, ur soffan, slår i allt med sina armar & ben, att inte kunna äta själv, att behöva hjälp att gå, att behöva hållas i hårt för att förhoppningsvis kunna få en nanosekunds paus, vakna nätter.. Skoldagen har varit extremt galet kämpig..

Hur faan ska jag kunna motivera honom att det kanske ger sig?? Det kanske blir bättre om några dagar?? Vi behöver ge det du hatar (medicinen) en chans?? Jag som är din mamma ger dig något från helvetet själv!
SkitPissHelvete!! ÅngestDeluxe över att ge sitt eget barn en medicin som kanske gör så att Ticsen dämpas när denna medicin är ett jävla monster inifrån & ut i hans kropp!!! Faan!! Vi blir såklart hemma imorgon inga diskutioner, han orkar inte någonting nu & det är omöjligt för honom att vara i skolan just nu! Blir ett samtal till hans läkare imorgonbitti innan jag ger honom mer av denna medicin!!!

Nån annan som har provat den nya tilläggsmedicinen Intuniv?!?!?!?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lee - 10 januari 2017 15:29

16-09-30 va visst det sista inlägget på denna blogg så det är väl på tiden att det kommer ett här oxå.. Ska försöka kort sammanfatta tiden som varit.. Jag va sjukskriven med Pyr i 14 veckor för att vara med honom på heltid i skolan.. För att han skul...

Av Lee - 30 september 2016 15:58


Jahaja... Så FlippFloppKnasteKnas.. Vill tänka så mycket men min hjärna orkar inte.. Det är fan skrattretande när vissa frågar "hur kan du va så trött som inte jobbar just nu?!" Ha ha ha ha!! Kan bara skratta åt er inkompetens för jag vägrar st...

Av Lee - 24 september 2016 16:23


2005 VS 2016 Det finns så mycket jag skulle vilja spotta ur mig just nu om hur liten bit på vägen skolans värld har utvecklats i både kunskap & förståelse inom NPF Diagnoserna ADHD, Tourette & OCD! Det är chockerande & skrämmande hur...

Av Lee - 11 maj 2016 21:29


Samtal 1 kl 10:30: "A har ont i magen, han orkar inte jobba, han orkar inte gå ut på rast. Hörde nått om en ny medicin?!" Svaret från mig: Okey, jag förklarade för morgon personalen att han från idag är insatt på Intuniv igen! Samma medicin som vi n...

Av Lee - 6 april 2016 09:25


Va hemma med Pyret igår.. Lyckades stress eliminera hans lilla kropp bra.. Va på en långpromenad i vårvärmen.. Shoppade lite smått i en butik som vi diggar stenhårt & där är det ett lugn & vi kan bara vara & det är underbar personal där.. Fattad...

Presentation


Hej på er å Varmt välkommna till Familjen Kaos! En smått gaaalen liten familj med full fart framåt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga ni så svarar jag :)


Ovido - Quiz & Flashcards