Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Lee - 26 mars 2013 11:55

Faan! Vilken jävla skiiit dag å de värsta av allt är att den är långt ifrån slut!
Rörig morgon med Pyret som Vägrade gå till Förskolan men när vi väl var där så löste det sig. Men usch å fy för dessa koaotiska mornar. Allt var fel, kläderna satt fel, klippa bort lappar, fel på mössa, jacka, skor jaa, allt var bara fel! Lilla killen! :-( å till råga på allt så skulle han ha med sig en "gosse" å kunde inte bestämma sig för vilken..
Detta innebär en stor pers för mig oxå när det kaosar! Även om jag vet vad detta beror på å har ett kollosalt stort tålamod så tryter det hos mig oxå ibland. Å jag får så jävla ångest när jag blir arg över sånt han INTE rår över..
Jag har en huvudvär from Hell å har varit iväg å lämnat nya prover å fått provsvar från tidigare lämning. Ännu mer huvud värk!
Har en Idiot som inte har någon häst hemma som hållet på med "terror" på mobilen samtidigt! Satans jävla skiiiit dag! Faan, lämna mig ifred!! Ångest, tårar, ilska!!! Ghaaaa!!
Snart så ska jag iväg till jobbet, jobbar kväll dagen till ära! Vill bara lägga mig under täcket å skriiika i kudden!!!
Men det är bara på Med "Happy Face" å köööra på!
IsblueBitch is back and i don't really like Her..

Presentation


Hej på er å Varmt välkommna till Familjen Kaos! En smått gaaalen liten familj med full fart framåt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga ni så svarar jag :)


Ovido - Quiz & Flashcards