Direktlänk till inlägg 30 september 2016

FlippFloppKnasterKnas

Av Lee - 30 september 2016 15:58

Jahaja... Så FlippFloppKnasteKnas..
Vill tänka så mycket men min hjärna orkar inte..
Det är fan skrattretande när vissa frågar "hur kan du va så trött som inte jobbar just nu?!"
Ha ha ha ha!! Kan bara skratta åt er inkompetens för jag vägrar stå till svars för min trötthet! Finns lixåm mycket viktigare saker i livet än & lägga energi på er, Oki? Skit i att fatta helt enkelt! Så med detta sagt så till det som jag skulle ha fokus på att skriva!

Denna vecka har Pyret lyckats ha ork att vara i skolan så här mycket:
Måndag till 11:30
Tisdag till 9:20
Onsdag hemma hela dagen
Torsdag till 11:40
Fredag (idag) Studiedag

Så här ser våra veckor ut..
Jag har varit med honom i skolan i 5 veckor på heltid & är sjukskriven med honom på heltid till den 31/10 alltså en månad till!

Under veckan som gått så har det varit 4 akut möten & då pratar jag om under den tiden han orkat vara i skolan!

Att ha ett barn så rasar ihop i skolan framför sina klasskompisar i tårar, panikångest, ilska, frustration, blir kränkt, misslyckande under den korta tid han orkat tillbringa där är inget man önskar någon!!!

Vi kämpar på hemma med att hänga med i läroplanen så gått det går, jobbar på hemma & så mycket han orkar så han inte kommer efter allt för mycket..

På torsdag är det "Stor möte" igen..
Jag har gett dom 2 lösningar & anammar dom inte det jag åter igen serverat dom & inte det som våran kontakt på soc kräver av skolan så vettefaan vad vi ska göra!!

Jag återkommer mer ingående om vad som händer sen för just nu kan jag inte "droppa" hur planen ser ut.. Den är inte offentlig förens den är klar..

Jag vill säga TACK! TACK mina älskade vänner & min familj som gör allt för att se till att jag ska orka!
Ni ger mig styrka, ni peppar mig till att lyckas stå kvar på mina ben & gör så att jag orkar med detta Krig som pågår! TACK!!! Ni betyder galet mycket för mig & Jag älska er!!
All Kärlek till er!! PussPussPussPuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lee - 10 januari 2017 15:29

16-09-30 va visst det sista inlägget på denna blogg så det är väl på tiden att det kommer ett här oxå.. Ska försöka kort sammanfatta tiden som varit.. Jag va sjukskriven med Pyr i 14 veckor för att vara med honom på heltid i skolan.. För att han skul...

Av Lee - 24 september 2016 16:23


2005 VS 2016 Det finns så mycket jag skulle vilja spotta ur mig just nu om hur liten bit på vägen skolans värld har utvecklats i både kunskap & förståelse inom NPF Diagnoserna ADHD, Tourette & OCD! Det är chockerande & skrämmande hur...

Av Lee - 11 maj 2016 21:29


Samtal 1 kl 10:30: "A har ont i magen, han orkar inte jobba, han orkar inte gå ut på rast. Hörde nått om en ny medicin?!" Svaret från mig: Okey, jag förklarade för morgon personalen att han från idag är insatt på Intuniv igen! Samma medicin som vi n...

Av Lee - 6 april 2016 09:25


Va hemma med Pyret igår.. Lyckades stress eliminera hans lilla kropp bra.. Va på en långpromenad i vårvärmen.. Shoppade lite smått i en butik som vi diggar stenhårt & där är det ett lugn & vi kan bara vara & det är underbar personal där.. Fattad...

Av Lee - 4 april 2016 20:07

Kommer inte in på den andra bloggen så det blir ett Pyspunka inlägg här... Pyret somnade, eller däckade rättare klockan 19:10, nerbäddad i soffan med Värmekudde, sitt kedjetäcke & massage.. Tät intill mig.. Helt slut i kropp & själ.. Sådana vans...

Presentation


Hej på er å Varmt välkommna till Familjen Kaos! En smått gaaalen liten familj med full fart framåt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga ni så svarar jag :)


Ovido - Quiz & Flashcards