Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Lee - 10 mars 2013 20:35

Vet igentligen inte vad jag ska skriva.. Har massor i huvudet men det kommer lixåm inte ut..

Men jag har haft en sköön helg, va ju faktisk ute på krogen i Fredags. Eller krogen å krogen. Hahahaha Jaja, sak samma. Det händer inte ofta att jag går ut över huvudtaget. Igår låg jag i soff position heeela dagen å kvällen. Saknat mina killar took mycket, dom varit hos sin pappa i helgen. Dom är hemma nuu :) Men man behöver en paus där oxå ibland. Det är ju ständigt fullfart med mycket möten hela tiden, allt som ska fixas hit å dit, massa samtal som ska bockas av från den lååånga listan. Å allt annat som hör till dag ut å dag in. Så denna dag som var i går kom mycket lägligt även att jag var lite bakis he he he. Det är galet rörigt på jobbet, ni vet det organiserade kaoset jag pratade om förut. Men det blir super bra när det lugnar sig där oxå.

Mitt lilla Pyre mår mycket bättre nu, han börjar åter få sin fulla energi igen, å det är såå jävla skönt!!

Vi ska till BUP i Enköping på Tisdag å träffa en Läkare som ska ha hand om honom där så vi slipper åka till Uppsala hela tiden. Han är Läkare på Behandlingsenheten men är på BUP en gång i veckan :) Vi är inte utskrivna från Uppsala ännu. Det är fortfarande vikt kontroller å samtalskontakt med dom fantastiska människorna där.

När allt bara rasar å man får ett sånt Team i ryggen så kan man inte förklara sin lycka i allt Kaos. Utredningen fortsätter i "normal" takt nu å den behöver ju oxå bli klar inför skola mm.

Trulles utredning stannade oxå upp i allt detta men den är oxå igång igen :)

Kanooon!

Ibland så fattar jag inte hur jag får tiden att räcka till, Jobbar heltid, barnen på heltid, massor med möten å åka hit å dit meen det funkar faktiskt :) Men jag har barnens pappa med i allt detta å det är oxå fantastiskt skönt!


Det händer lite annat kul i veckan som kommer oxå!!

På Torsdag ska jag å min älskade vän till Tyrol å Lyssna på Stiftelsen!! SÅ JÄVLA KUUUUL! Tjoohooo! Hahahaha Ser fram emot detta som Faaaan!!


Nu ska jag gå å lägga mig faktiskt, är galet trött! Så nattinatti på er å sov så sött ;)


Presentation


Hej på er å Varmt välkommna till Familjen Kaos! En smått gaaalen liten familj med full fart framåt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga ni så svarar jag :)


Ovido - Quiz & Flashcards