Direktlänk till inlägg 25 februari 2013

Tacksamhet x fler..

Av Lee - 25 februari 2013 10:34



Det är med vemod jag skriver detta och har igentligen liite svårt att förstå själv varför jag sitter med datorn i mitt knä just nu. Men eftersom jag är en kännslo människa och behöver få ur mig saker på en gång, jag kan lixåm inte vänta.. Det måååste ut bara!

Ni väljer ju faktiskt själva om ni vill läsa eller inte, så det är upp till er.


Jag har många människor att Tacka, många människor att vara tacksam för att jag har mött igenom livet och det är nog inte slut ännu.

Jag känner inte lika ofta Tacksamhetsskuld! Det har jag fått jobbat bort, terpiat bort inte allt men den största biten. Men Kan fortfarande falla i tacksamhetsskuldens käftar men inte så långt ner som förut.


Man ska aldrig leva i skuld, lättare sagt än gjort eller hur? Om ni tänker efter så har ni någonstanns en sådan "skuld" tanke.. Läskigt va? Jaaa faktiskt..


 Tacksamhet för Åsa på Rikskvinnocenter i Uppsala! Som har slitit med mig i många år och fått upp mig på ytan igen!!


Jag har lyckan att ha mina vänner i mitt liv. En vän kommer alltid betyda mer på ett speciellt sätt och henne kommer jag Aldrig att vara utan i mitt liv. Vi kan kalla henne för "Lilo" Hade det inte varit för hennes otroliga reaktionsförmåga och insiktsfullhet så hade jag kanske inte varit här. Hon räddade mig ifån ett skräcksenario!! Det hon gjorde kan jag känna tacksamhetsskuld till men på ett possitivt sätt. Alla människor har en skyddande ängel och min heter Lilo!! Älskar dig såå mycket älskade vän!! Du är min Hjältinna!!


Tacksamhet till min Pappa och hans fru som fanns vid min sida, torkade mina tårar, höll mig i min hand när R-dagen va. Tacksamhet oxå till Barnens pappa som oxå fanns som ett stort stöd!


 Tacksamhet till Lennart på Akademiska sjukhustet! Han rädda de våran yngsta sons liv!! Efter fyra andningsstopp på en vecka så hade vi lyckan att han jobbade det passet när vi kom in på akuten i fullfart för fjärde. Då var pyret bara 15 dagar.. Lennart kom på med en gång vad det var som felade!


Tacksamhet till Läkarna i Finnland som räddade Trulle vid sitt extrema astma anfall när han var 2 år!!


Tacksamhet till AkutPsyk, BUP, Behandlingsenheten!!!!


Tacksamhet till Trulles lärare i skolan!!


Skulle kunna fortsätta i evighet med min Tacksamhet.. Till mina vänner och till er som finns i vårat liv så vill jag bara säga TACK TACK TACK..

Jag har varje dag att vara Tacksam för att få uppleva. Det finns alltid något att vara tacksam för hur jävla hårt det än känns ibland så finns det faktiskt det.


Jag älskar livet, Jag älskar Mina Fantastiska underbara  Barn, VI lever, vi är inte allvarligt sjuka, vi har mat på bordet, vi har tak över huvudet, Vi har många fantastiska människor omkring oss. Vad mer kan man begära?!!


Om ni tänker efter så har ni såå mycket att vara tacksamma för...

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lee - 10 januari 2017 15:29

16-09-30 va visst det sista inlägget på denna blogg så det är väl på tiden att det kommer ett här oxå.. Ska försöka kort sammanfatta tiden som varit.. Jag va sjukskriven med Pyr i 14 veckor för att vara med honom på heltid i skolan.. För att han skul...

Av Lee - 30 september 2016 15:58


Jahaja... Så FlippFloppKnasteKnas.. Vill tänka så mycket men min hjärna orkar inte.. Det är fan skrattretande när vissa frågar "hur kan du va så trött som inte jobbar just nu?!" Ha ha ha ha!! Kan bara skratta åt er inkompetens för jag vägrar st...

Av Lee - 24 september 2016 16:23


2005 VS 2016 Det finns så mycket jag skulle vilja spotta ur mig just nu om hur liten bit på vägen skolans värld har utvecklats i både kunskap & förståelse inom NPF Diagnoserna ADHD, Tourette & OCD! Det är chockerande & skrämmande hur...

Av Lee - 11 maj 2016 21:29


Samtal 1 kl 10:30: "A har ont i magen, han orkar inte jobba, han orkar inte gå ut på rast. Hörde nått om en ny medicin?!" Svaret från mig: Okey, jag förklarade för morgon personalen att han från idag är insatt på Intuniv igen! Samma medicin som vi n...

Av Lee - 6 april 2016 09:25


Va hemma med Pyret igår.. Lyckades stress eliminera hans lilla kropp bra.. Va på en långpromenad i vårvärmen.. Shoppade lite smått i en butik som vi diggar stenhårt & där är det ett lugn & vi kan bara vara & det är underbar personal där.. Fattad...

Presentation


Hej på er å Varmt välkommna till Familjen Kaos! En smått gaaalen liten familj med full fart framåt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga ni så svarar jag :)


Ovido - Quiz & Flashcards