Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Lee - 13 februari 2013 17:37

Phjuuu! E dagens led ord.
Har lyckats ådragit mig nått som känns som Influensa! Jag har inte tiiiid med att vara sjuk! Så Round'kick på den!!!

Har ganska nyss kommit hem från Behandlingsenheten i Uppsala. Å jag kan säga att jag kommer aldrig sluta förvånas över deras Profionalitet! Deer god vilka Fantastiska människor!
Eva-Lena som Pyrets Behandlare heter e Grym!
Nu har vi bestämt att jag väger Honom hemma å för en "statistik" på mat intagen.
Där imellan har vi telefon kontakt.
Sen om Två veckor så ska hon följa med å hämta Pyret på förskolan å sen med hem hit till oss.
Hon ska även göra ett spontan besök på Förskolan å vara med å äta!

Så ser det ut om inget avvikande händer så klart. Å det hoppas vi vörkligen inte att det gör nu!!!

Pyret har dessvärre inte ökat i vikt som det var tänkt men han har ätit riktigt BRA idag! Mc Donalds e ett givet belönings stopp på vägen hem å Mc e bra morot för att äta faktiskt :-) Även för Mamma Lee ;-)

Imorgon så ska Trulle iväg med skolan till Romme! As kul men jag blir ju helt nojjig å har tjatat sönder honom att
- Du MÅSTE ha bälte på dig i bussen! Ta det lungt i backen!!
Var försiktig i liften!!
Har du packat mediciner???!
Blablabla...
Ha ha ha! Stackars hjärtat mitt, han har det inte lätt med sin höns mamma han inte! Ha ha ha.. Men han e sjukt laddad för en dag i Backen! :-D ?

Nu ska jag ta en duch å sen krypa upp i soffan med Pyret å myyysa innan det e dax å rodda kvälls mat å nattning.

Så Phjuuuu! Snart får man själv krypa mer under täcket. . Jag saknar min säng lite extra idag! Inte kul att må så här!

By By ???

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej på er å Varmt välkommna till Familjen Kaos! En smått gaaalen liten familj med full fart framåt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga ni så svarar jag :)


Ovido - Quiz & Flashcards