Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Lee - 22 februari 2013 22:12

Usch vad jag Ogillar ofrivillig ensamhet!
Usch vad jag Ogillat mina Jobb helger.
Jag tycker om mitt jobb massor men ÄLSKAR min lilla Familj! ( när jag jobbar mina helger så kan ju inte barnen vara hemma själva) ??? Byta jobb? Det är inget allternativ just nu.
Vill inte vara en gnällig sur Bitch men fyyyy vad det är tråkigt.
Jag kan deffinitift vara med mig själv men inte när den inte är egen vald.
*Gääääsp* ska snart upp å hoppa igen å har nyss kommit hem..
Meeeen Usch vad det tråkigt att vara Ensam!
Har valt att leva ensam, meen det är juuu så tråkigt ibland!!

Såå, nu har jag Gnällt av mig lite ;-)
NattiNatti på er å Sov så gott! ?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej på er å Varmt välkommna till Familjen Kaos! En smått gaaalen liten familj med full fart framåt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga ni så svarar jag :)


Ovido - Quiz & Flashcards