Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Lee - 12 februari 2013 23:56

Hej på er!

Hur ska jag summera dagen?!
Rörig med mycket info både för förskolan å från mig!
Mötet var mycket bra på Förskolan men mycket återstår. Jag hoppas från mitt hjärta att dom tog till sig allt!
Det sker inte mirakel bara för att dom från Neuropsyk varit å pratat å ställt karv. Det ska genomföras oxå!!

Min/våran kamp e fortfarande aktiv, Pyrets kamp e inte över, Trulles kamp e inte över.. Vi kommer alltid att kämpa på ett eller annat vis. Å så e de i livet iallafall för oss.

Det värsta just nu e att känna den maklöshet man har i Kampen med OCD'n!!! Att inte kunna hjälpa till på en gång att få den att stanna av! Att inte kunna hjälpa sitt barn e en fruktansvärt hemsk mardrömm!
Pyret har kommit igång med ätandet men inte fullt ut. E så tacksam att det går åt rätt håll!! ?

Trulle har blivit hårt drabbad av detta oxå! Att se sin lillebror kämpa å kämpa för att kunna äta har varit ett rent helvete för honom oxå! ? Trulle e världens BÄSTA storebror å Son! ?

Jag e helt slut! Trött så jag mår illa men kan ändå inte sova :-(
Alla tankar som far runt å jag får inte stopp på dom..

Imorgon ska vi tebax till Behandlings teamet i Uppsala. Där ska Pyret genomgå en ny undersökning å jag hoppas innerligt att vikten ökat ytterligare!!!

By by å God Natt! Ska göra ett tappert försök att sova nu! Hörs imorgon!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej på er å Varmt välkommna till Familjen Kaos! En smått gaaalen liten familj med full fart framåt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga ni så svarar jag :)


Ovido - Quiz & Flashcards