Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Lee - 5 februari 2013 20:28

Ha ha ha! Tror jag blev lite fast här på Bloggen! Har egentligen massor att göra. Ska faktiskt jobba resten av veckan :-) Skööönt! Har ju varit hemma med Lill killen i 2 veckor å nu e de skift byte. Dax för hans pappa att ta över ett tag. E så glad att han finns å ställer upp.
Det har varit två extremt tuffa veckor men mycket kämpande å många tårar av förtvivlan! Jävla OCD helvetet säger jag bara!! Tourette å Adhd i all ära men Fyyyy faaan vilket helvetet OCD är!! Även om vi har Proffs hjälp nu vid våran sida så kan dom ju faktiskt inte Trolla! Ska försök förklara ingående i morgon hur det har sett ut. De e inte lätt att förstå om man aldrig varit i närheten av den diagnosen förut. Jag har sagt det förr å säger det igen: den som frågar får svar.. Så va aldrig rädda för att fråga!!

Nuu ska jag DISKA!! Ha ha ha Så By ByBy For Now :-) <3

Av Lee - 5 februari 2013 18:58

Jag kör en liten första runda här på Bloggen :)

Kan sen senare försöka summera allt. Det lär bli en novell Hahahaha Så vill ni slå ihjäl en timme eller två så Varmt Välkommna till Min Älskade Familj där Kaos är vårat namn..

Så nu slänger jag ut denna så får vi se om det funkar ;) Ha ha ha

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej på er å Varmt välkommna till Familjen Kaos! En smått gaaalen liten familj med full fart framåt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga ni så svarar jag :)


Ovido - Quiz & Flashcards