Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Lee - 14 februari 2013 20:45

Vilken dag!


Bortsett från allt tjatande om Alla <3:ans dag idag så har jag genomlidigt denna dag men Jobbande trots feber.. Kanske inte det bästa draget men nu e jg ledig i 3 dagar å det ska bli sååå skönt. En massa godis har jag hunnit med att trycka i mig på jobbet så socker nivån e något högre än vanligt å kroppen skriker efter Meeer Soooocker!! Ha ha ha Meen Näää, nu e de bra! :)


Trulle har haft en fantastiskt bra resa med skolan till Romme å åkt skidor heeela dagen så han e super nöjd med heeelt slut. Men han klarade sig helskinnad denna skid resa oxå, inget brutet å inga vurrpor! :) Han har ont i nacken men de e pga av Hans Tics.. Ticsen blir ju värre när han ska iväg på något kul oxå. Dom finns alltid där mer eller minder beroende på vad som händer å hur mycket han har omkring sig.. Meeen det blir nog inge problem att få honom i säng i kväll! Om han bara kan slita sig från Gussen han pratar med i mobilen??! Får väl som vanligt vara den "elaka" mamman som stöööör! Ha Ha ha ha <3 <3 <3


Pyret har varit på förskolan en hel dag 06:30- 15:30. Första heldagen på 4 veckor. Han sover nu kan jag tala om :) Det har iallafall gott jätte bra där. Han har ätit bra!! å haft en bra å stabil dag!. Så nu hoppas jag att det håller i sig!!! Grejjen med OCD e ju att det går i skov å byts ut eller kommer tebax. Han har lite andra OCD "Nyck" för sig men dom e hanterbara än så länge. Han har varit Tics fri nu under denna månad faktiskt.

Jag måste bara berätta, han fick vara ute en stund på gården när vi kom hem. Jag ropade på honom när de va dax att komma in som jag brukar göra å han brukar inte direkt vilja gå in men idag va han extra svår att få in.. När han väl mycket motvilligt kom in så va han jätte arg å jag frågade varför han va så arg. Svaret löd:

- "Meeen Mamma du måste ju förstå att jag kan ju inte komma in när Tjejerna e kvar där ute. Jag e ju ingen Gentleman om jag lämnar dom själva"!!

Lilla killen 6 år gammal å säger Gentleman??!! Har aldrig tidigare hört honom säga de ordet å jag gick inte in på någon diskution om det heller för han förstod ju rent uppenbart vad det betydde! Å aggerade där efter oxå. En klok liten kille! <3


Nu ska jag ta å plocka undan det sista å ta lite Alvedon gå å lägga mig. Lika bra att passa på medans jag e trött..


Jag hoppas att ni haft en bra dag! Å va rädda om er å dom ni har omkring er, för man vet aldrig vad som händer!! <3


Kramar från Mig till Dig!! NattiNatt <3

Av Lee - 14 februari 2013 15:00

Alla Hjärtans Dag!!!


Jag är verkligen ingen Bitter människa på något vis, Meeen är det inte lite väl detta??

Är jätte glad å lycklig för alla gulliga hälsningar! Tackar så mycket för dom!! :) Meeen!


Finns det fler än jag som tycker att man alltid ska vara kärleksfull mot dom man tycker om å uppskattar??!! Det måste det göra jue.. Eller??  ( hahaha)


Att uppskatta någon tycker jag ska finnas när till hands vilken dag det än är..

Att köpa en liten present, blomma eller bara lämna en gullig liten lapp under huvudkudden T.ex lite då & då när man känner för det å inte bara för att det är den 14/2..


Kommer säkert få massor av "hugg" nu men det är min åsikt! :)


Sååå STOR KRAAAAM på er alla idag, imorgon, jämt!! :) <3 <3 <3



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej på er å Varmt välkommna till Familjen Kaos! En smått gaaalen liten familj med full fart framåt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga ni så svarar jag :)


Ovido - Quiz & Flashcards