Direktlänk till inlägg 29 april 2014

Dax igen! Vad är det dom inte fattar i skolan?!?!?!?!

Av Lee - 29 april 2014 21:57

Blir helt jävla ledsen!!

Pyret bröt ihop nu ikväll igen!! Han har knasat hemma i 2 dagar. Arg, ledsen, irriterad om vart annat.
Jag har frågat vad som är fel eftersom jag märker att nått är tokigt.

Ikväll så bröt han ihop, tårarna sprutade!!!

Det visar sig att han inte ätit lunchen i skolan i 2 dagar Pga att hans fröken som sitter bredvid honom TJATAR om att han MÅSTE äta upp ALLT på tallriken!!!

Han säger själv att han är mätt men att hon TJATAR Å TJATAR om att han ska äta mer fast han inte orkar å är mätt!!!

Foook säger jag bara!!!! Vad faan är problemet med att fatta?!?!?!

Det räcker tydligen inte med att Behandlingsenheten, BUP, Psykologen å jag själv tillsammans med dessa haft säkert 20 möten med dom som är med Pyret i skolan på dagarna!! Habliteringen har varit där oxå för att lärarna ska lära sig!!!
Han har 3 Diagnoser ADHD, Tourette & OCD!!!

Alltså luften går ur mig!!! Ska skriva ut från googel å posta till dom varje jävla dag så att dom någon gång fattar å slutar låta VÅRAT BARN LIDA för att dom är tröga å lider av okunskap trots ett Guld fat av kunnskap serverat framför deras ögon!!!!

Lilla Pyret orkar inte heller! Han är 7år!! Älskade lilla killen!!

Han är hemma med mig imorgon!! Sen blir det stor slag i skolan på Måndag!! IGEN!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lee - 10 januari 2017 15:29

16-09-30 va visst det sista inlägget på denna blogg så det är väl på tiden att det kommer ett här oxå.. Ska försöka kort sammanfatta tiden som varit.. Jag va sjukskriven med Pyr i 14 veckor för att vara med honom på heltid i skolan.. För att han skul...

Av Lee - 30 september 2016 15:58


Jahaja... Så FlippFloppKnasteKnas.. Vill tänka så mycket men min hjärna orkar inte.. Det är fan skrattretande när vissa frågar "hur kan du va så trött som inte jobbar just nu?!" Ha ha ha ha!! Kan bara skratta åt er inkompetens för jag vägrar st...

Av Lee - 24 september 2016 16:23


2005 VS 2016 Det finns så mycket jag skulle vilja spotta ur mig just nu om hur liten bit på vägen skolans värld har utvecklats i både kunskap & förståelse inom NPF Diagnoserna ADHD, Tourette & OCD! Det är chockerande & skrämmande hur...

Av Lee - 11 maj 2016 21:29


Samtal 1 kl 10:30: "A har ont i magen, han orkar inte jobba, han orkar inte gå ut på rast. Hörde nått om en ny medicin?!" Svaret från mig: Okey, jag förklarade för morgon personalen att han från idag är insatt på Intuniv igen! Samma medicin som vi n...

Av Lee - 6 april 2016 09:25


Va hemma med Pyret igår.. Lyckades stress eliminera hans lilla kropp bra.. Va på en långpromenad i vårvärmen.. Shoppade lite smått i en butik som vi diggar stenhårt & där är det ett lugn & vi kan bara vara & det är underbar personal där.. Fattad...

Presentation


Hej på er å Varmt välkommna till Familjen Kaos! En smått gaaalen liten familj med full fart framåt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga ni så svarar jag :)


Ovido - Quiz & Flashcards