Alla inlägg den 1 april 2014

Av Lee - 1 april 2014 14:20

Hur mycket kan man frysa igentligen?!

Ögonen rinner, nosen rinner & det kliar frustrerande mycket i hela ansiktet... Polloneringen är inte min kompis just nu!! Men våren är ju vacker tack å lov!


Skrev att inlägg för några dagar sedan om Narcissism & där är inget förändrat kan jag tala om.. Det har bara blivit värre, fler människor träder fram i livet som Gamar som väntat på mat i flera år!!!

Fyy, faan säger jag bara åt dessa meningslösa, låga människor!!


Tankar som slår en är ju förståss: Varför ska alla dessa korsa min väg? Jag harju svarer men kan ändå inte låta bli att undra..


Vansinnigt galet är det iallafall. Dom kan köra sitt Race någon annanstanns, inte här.


Men det är tur att alla människor har ett eget val i livet!


Varför ska man ha människor i livet som bara vill en illa? Som tar sig friheten att göra som dom vill mot en & sen patetiskt nog tro att man ska stå kvar.. Energi slukande Homosapiens.. Noppe, funkar inte här!


Så nu har jag fått gnälla av mig lite med ett igentligen helt meningslöst inlägg! Men skönt var det.. Ha ha ha ha ha!


SkeppOHoj på er!





 



Presentation


Hej på er å Varmt välkommna till Familjen Kaos! En smått gaaalen liten familj med full fart framåt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga ni så svarar jag :)


Ovido - Quiz & Flashcards