Direktlänk till inlägg 7 april 2014

Ett lite besök med mig själv till Tandläkaren.

Av Lee - 7 april 2014 12:33

Jösses! Ha ha ha eller buuhuuu!

Jag håller på med en sån däringa mindre trevlig Rotfyllning & nu i helgen så har jag lyckats med att Gnissla sönder den provisoriska lagningen. Grejen är att jag skulle gjort klart denna tand som i Torsdags men då ringde dom & jag fick flytta fram min tid för att min Tandläkare var sjuk! Thjoohoo, jag blev jätte glad för som för många andra så är det Ångest & mend fruktan jag går till detta ställe! Men Karma Is A BITCH! Jag skulle inte jublat så mycket över detta (tydligen)

Men jag ringde tandläkaren i morse & berättade som det var: "Jag har gnisslat sönder min lagning & det gör ont"

Oki, fick en tid till Tandhygienisten för min tandläkare är fortfarande sjuk.

Det första hon frågar mig är: "Hur kan du ha ont i en tand som är död"?!
Jaa du! Det var en bra fråga! Blir mitt svar.
Jag kan ju tycka att du borde veta svaret bättre än mig på den frågan!! Är det svar jag får ur mig..
Sen när jag ligger där i den hemska stolen & gapar för fullt med instrument i min mun & benen slår ett trumsolo i fotänden så kommer nästa fråga: "Men hur i helskotta har du klarat av att göra denna spricka i den lagningen"?!?
På den frågan svarar jag: Jag Gnisslar tänder, hårt oxå tydligen!
(Jag kan ju lixåm inte ha min bettskena i nu när denna tand inte är klar) Åsså kommer nästa fråga: "Har du ingen bettskena"?!
Joodå, det har jag men det går inte att ha den nu.. Svara jag med munnen fortfarande full med prylar..

Jahaja säger hon å börjar gegga i hop den provisoriska sörjan som dessutom smakar skit!

Hon lägger på ett rejält lager å när hon är klar säger hon: "Nu får du inte äta på ett tag"
Okey, säger jag, på hur länger då typ?!
Å svaret blir "Det vet jag inte, för det beror på din mun flora"!

Jag skattade åt henne å sa: oki docki, då frågar jag min mun flora å ser vad jag får för svar då! Hahahaha Hon skrattar oxå å sen säger jag ByBy å går därifrån med några svar som jag inte kommer att få reda på om jag inte googlar dom!
Hahahaha!

Jaja, nu är detta gjort å jag hoppas att jag slipper ha ont i en tand jag tydligen inte ska kunna ha ont i.. Å jag längtar nästan till den 24:de så denna tand blir klar någon gång!

Ha en bra dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lee - 10 januari 2017 15:29

16-09-30 va visst det sista inlägget på denna blogg så det är väl på tiden att det kommer ett här oxå.. Ska försöka kort sammanfatta tiden som varit.. Jag va sjukskriven med Pyr i 14 veckor för att vara med honom på heltid i skolan.. För att han skul...

Av Lee - 30 september 2016 15:58


Jahaja... Så FlippFloppKnasteKnas.. Vill tänka så mycket men min hjärna orkar inte.. Det är fan skrattretande när vissa frågar "hur kan du va så trött som inte jobbar just nu?!" Ha ha ha ha!! Kan bara skratta åt er inkompetens för jag vägrar st...

Av Lee - 24 september 2016 16:23


2005 VS 2016 Det finns så mycket jag skulle vilja spotta ur mig just nu om hur liten bit på vägen skolans värld har utvecklats i både kunskap & förståelse inom NPF Diagnoserna ADHD, Tourette & OCD! Det är chockerande & skrämmande hur...

Av Lee - 11 maj 2016 21:29


Samtal 1 kl 10:30: "A har ont i magen, han orkar inte jobba, han orkar inte gå ut på rast. Hörde nått om en ny medicin?!" Svaret från mig: Okey, jag förklarade för morgon personalen att han från idag är insatt på Intuniv igen! Samma medicin som vi n...

Av Lee - 6 april 2016 09:25


Va hemma med Pyret igår.. Lyckades stress eliminera hans lilla kropp bra.. Va på en långpromenad i vårvärmen.. Shoppade lite smått i en butik som vi diggar stenhårt & där är det ett lugn & vi kan bara vara & det är underbar personal där.. Fattad...

Presentation


Hej på er å Varmt välkommna till Familjen Kaos! En smått gaaalen liten familj med full fart framåt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga ni så svarar jag :)


Ovido - Quiz & Flashcards