Alla inlägg den 31 oktober 2013

Av Lee - 31 oktober 2013 09:39

Nu vore det väl självaste faan om dom inte fattar! Jag har lyckats med att se till Att det kommer en kvinna som är Lärar Coach innom Npf-diagnoser att vara i skolan & på Fritids. Hon ska lära Vissa fröknar hur man hanterar barn med Npf! Om det inte fungerar efter dessa veckor så överväger jag ett skolbyte för Pyret.
Helt sinnessjukt för han ÄR inte ett Problem! Det är dom/läraren-na som ÄR problemet för lider av Okunskap! Nu har dom värst chansen till att få kunskap av ett Proffs å tar dom inte in all denna info så tycker jag att dom borde jobba med annat!

Pyret har det as tufft i skolan! Vissa av vikarierna & lärare tar honom på helt fel sätt! Dom gör honom illa med sin Okunskap å han ska faan inte bli straffad för att han har 3 Diagnoser! Det finns grymt BRA personal oxå så där av mitt övervägande av skolbyte! Han funkar klockrent med rätt bemötande å det är så det är för alla.

Så nu har dom 6 veckors "hjälp" att lära sig hantera barn med Npf. För detta gangnar alla som har barn med speciella behov, för det är inte bara Pyret!

Yhabbadabbadoo, längtar tills på Måndag!!

Presentation


Hej på er å Varmt välkommna till Familjen Kaos! En smått gaaalen liten familj med full fart framåt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga ni så svarar jag :)


Ovido - Quiz & Flashcards