Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av Lee - 14 oktober 2013 22:44

Är så galet trött på denna "fantasi" värld! Den gör mig mer illa än gott just nu! Jag har ett liv utanför låtsasvärlden, ett liv som tar mycket på krafterna men oxå ger massor. Jag skriver här på bloggen, det är mitt sett att få ur mig å nå ut för att hjälpa å få hjälp. Jag kommer inte ta bort min sida på Fb av förklarliga själ. Jag har min äldsta son där å en annan "grupp" som betyder massor för mig i min/våran kamp i livet. Jag kommer givetvis att fortsätta blogga, Om ni vill följa våran resa. Men just nu så mår jag skit för att vara helt ärlig så jag bojkottar Fb ett tag framöver! Det är så sjukt hur en internet sida kan göra en illa men så är det. Jag finns på min mobil om det är något!! Jag är trött på att inte längre prata med människor/släkt å vänner som man gjorde förr. Visst jag har inte timmar över att sitta i telefonen men ett litet samtal behöver inte vara långt. Om det nu är så att jag "missar" nått på denna vansinniga sida så är det så. Så nu vet ni hur det ligger till å vill ni mig något så har ni mitt nummer. Jag känner att tiden är för dyrbar för att kastas bort helt enkelt.. Massor med kärlek till er från mig! Å tänk på att vara rädda om er! Det kan ta slut fortare än ni anar.. Puss & Kram

Presentation


Hej på er å Varmt välkommna till Familjen Kaos! En smått gaaalen liten familj med full fart framåt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga ni så svarar jag :)


Ovido - Quiz & Flashcards