Direktlänk till inlägg 2 februari 2015

NPF!

Av Lee - 2 februari 2015 20:57

Vet inte vart jag ska få kraften ifrån? Den brukar alltid finns där & ökar i vanliga fall när det krisar.. Men den är som bortblåst! Kanske för att jag lagt min energi på fel saker..

Fick ett samtal från Pyrets lärare idag (igen) Det är KAOS för honom just nu! Noll fokus, Noll impulskontroll & 3 st vokala höga Tics! Han har sån smärta i kroppen av 2 motoriska Tics oxå!
Han äter skit dåligt igen både hemma & i skolan vilket resulterar I huvudvärk & illamående..

Jag står på jobbet när jag får samtalet, känner hur jag bara pyser.. Pyser som en stor balkong, sakta sakt sakta till luften är slut!
Asså på riktigt så har jag inte tid å jobba när det är KAOS för barnen!

Åhå detta är så in i helvete svårt för vissa att förstå.. Blir så ledsen, det värker i hela hjärtat! Mamma hjärtat går sönder!

Jag får försöka hitta kraften & flytta in i skolan igen. "Flytta" in för att Pyret ska få en chans att ha en dräglig dag & för att ge Pedagogerna/lärarna nya verktyg! Att se nya möjlighetet! Att hjälpa, stötta Pyret så att han kan genomföra det alla andra gör i klassen! Så imorgon innan jobbet för att bli avlöst av Pyrets pappa. Sen hela Onsdag & Torsdag, sen Fredag innan jobbet.

Såå nu spottar jag i nävarna & knyter dom hårt! Blir sömnlösa nätter för att knäcka dom nya koderna & massera en liten kropp som har en vansinnig smärta pga sina Tics...

Tack Trulle! För att du är en fantastisk storebror som förstår & hjälpte mig att hämta din lillebror idag från när det va KAOS för honom!
Jag är övertygad om att du Är en av dom få som till 100% förstår hur det kan vara & är när det Är Knasterknas! Älskar dig & din lillebror så mycket! Mina tappra krigare!

Jävla skit piss dipp!! Den har hållit i sig 3 veckor nu & den verkar ha ett jävla hjärngrepp om honom som en äcklig vidrig demon! Blir bara värre & värre! Ska försöka finna en lucka imorgon & ringa E-L på Behandlingsenheten! Vi behöver hjälp NU!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lee - 10 januari 2017 15:29

16-09-30 va visst det sista inlägget på denna blogg så det är väl på tiden att det kommer ett här oxå.. Ska försöka kort sammanfatta tiden som varit.. Jag va sjukskriven med Pyr i 14 veckor för att vara med honom på heltid i skolan.. För att han skul...

Av Lee - 30 september 2016 15:58


Jahaja... Så FlippFloppKnasteKnas.. Vill tänka så mycket men min hjärna orkar inte.. Det är fan skrattretande när vissa frågar "hur kan du va så trött som inte jobbar just nu?!" Ha ha ha ha!! Kan bara skratta åt er inkompetens för jag vägrar st...

Av Lee - 24 september 2016 16:23


2005 VS 2016 Det finns så mycket jag skulle vilja spotta ur mig just nu om hur liten bit på vägen skolans värld har utvecklats i både kunskap & förståelse inom NPF Diagnoserna ADHD, Tourette & OCD! Det är chockerande & skrämmande hur...

Av Lee - 11 maj 2016 21:29


Samtal 1 kl 10:30: "A har ont i magen, han orkar inte jobba, han orkar inte gå ut på rast. Hörde nått om en ny medicin?!" Svaret från mig: Okey, jag förklarade för morgon personalen att han från idag är insatt på Intuniv igen! Samma medicin som vi n...

Av Lee - 6 april 2016 09:25


Va hemma med Pyret igår.. Lyckades stress eliminera hans lilla kropp bra.. Va på en långpromenad i vårvärmen.. Shoppade lite smått i en butik som vi diggar stenhårt & där är det ett lugn & vi kan bara vara & det är underbar personal där.. Fattad...

Presentation


Hej på er å Varmt välkommna till Familjen Kaos! En smått gaaalen liten familj med full fart framåt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga ni så svarar jag :)


Ovido - Quiz & Flashcards