Alla inlägg den 17 mars 2014

Av Lee - 17 mars 2014 15:36

Vad är att vara Stark? Nu menar jag inte fysiskt utan psykiskt?

Vad är det för knäppa tankar vissa har att bara för att man orkar med mycket & kämpar som en "Bitch" i skolornas värld & alla dömande människor, kämpar hemma & jobbar samtidigt som all markservice ska göras så ser man inte att denna person oxå är liten & skör ibland?!

Tror människor att man är en hårdhudad person som bara står när andra faller?!

Är en aningens less på ordet Stark ibland.

Jag gråter ibland, jag är orkeslös Ibland, jag blir deprimerad, jag behöver oxå en axel att luta mig emot när stormen yr, jag faller igenom ner i det svarta hålet & jag behövet definitivt massor av kramar & kärlek! Precis som alla andra homosapiens!
Jag har ett hjärta, jag har känslor, massor av känslor!

Jag är bara människa jag oxå precis som du som läser detta.

Jag vill att du som läser detta visar respekt mot dom som ni anser är Starka å tittar lite extra på den personen & kanske ger en extra kram då å då! Även den som ni anser vara den starka faller lika hårt mot golvet Ibland!

Puss på er!!



Presentation


Hej på er å Varmt välkommna till Familjen Kaos! En smått gaaalen liten familj med full fart framåt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga ni så svarar jag :)


Ovido - Quiz & Flashcards