Direktlänk till inlägg 18 december 2013

Rubrik saknas

Av Lee - 18 december 2013 11:33

Jösses vilka veckor!! Jag är Helt FlippFlopp när det gäller allt.   

Jag är sjuk, vet ej när och om det blir bra.

Pyret är totalt uppe i varv trots medicin. Spännd som alla andra barn inför Julafton såklart men han har mera att se fram imot. Det är Nyår och han fyller 7år ibörjan av Januari så jisses, stackars lilla killen.   

Den enda som är stabil just nu är Trulle! Han är lugn å fin, allt å då menar jag ALLT går så jävla bra!!! Är så lycklig för hans skull!!   


Igår var en dag jag helst inte vill ha igen. Vilken stress!! Jag får inte stressa!! Men vad gör man? Allt ska ju göras å allt ska flyta på..


Idag så ska jag till min älskade Farmor. Vi ska ha ett stor möte hemma hos henne. Å det känns ett uns märkligt att sitta på andra sidan som anhörig. I vanliga fall så är det ju jag som möter anhöriga i samma sitts. Men det är bra, en stor fördel för jag vet ju lagarna utan å innan, vet rättigheter mm. Men mycket märklig kännsla. Men jag får köra en stor Löööve Boombing helt riktad till min bästa vän i livet: Farmor!!   


Sen bär det iväg på Julbord med jobbet, ska bli riktigt gott!! NoomNoom! Ha ha ha Jag ska hugga in på efterätterna som en took! Älskar desserter! Ha ha ha


Imorgon så ska jag träffa en person som fortfarande har mitt hjärta i sin hand. Känns lite pirrigt, vi känner varandra utan å innan men ett år har gått sen vi satt vid samma bord.. Får se hur det slutar. Jag orkar inte längre å ska jag någongång komma vidare så är detta ett "ont" måste. Jag behövet ett Statment"  Vissa sitter och kommer alltid att göra det men det behövs klarheter. Jag kan inte gå runt å lura mig själv längre så nu är det dax. Så imorgon smäller det!

Ha en bra dag å kväll där ute i etern, för det tänker jag ha     Puss på er!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lee - 10 januari 2017 15:29

16-09-30 va visst det sista inlägget på denna blogg så det är väl på tiden att det kommer ett här oxå.. Ska försöka kort sammanfatta tiden som varit.. Jag va sjukskriven med Pyr i 14 veckor för att vara med honom på heltid i skolan.. För att han skul...

Av Lee - 30 september 2016 15:58


Jahaja... Så FlippFloppKnasteKnas.. Vill tänka så mycket men min hjärna orkar inte.. Det är fan skrattretande när vissa frågar "hur kan du va så trött som inte jobbar just nu?!" Ha ha ha ha!! Kan bara skratta åt er inkompetens för jag vägrar st...

Av Lee - 24 september 2016 16:23


2005 VS 2016 Det finns så mycket jag skulle vilja spotta ur mig just nu om hur liten bit på vägen skolans värld har utvecklats i både kunskap & förståelse inom NPF Diagnoserna ADHD, Tourette & OCD! Det är chockerande & skrämmande hur...

Av Lee - 11 maj 2016 21:29


Samtal 1 kl 10:30: "A har ont i magen, han orkar inte jobba, han orkar inte gå ut på rast. Hörde nått om en ny medicin?!" Svaret från mig: Okey, jag förklarade för morgon personalen att han från idag är insatt på Intuniv igen! Samma medicin som vi n...

Av Lee - 6 april 2016 09:25


Va hemma med Pyret igår.. Lyckades stress eliminera hans lilla kropp bra.. Va på en långpromenad i vårvärmen.. Shoppade lite smått i en butik som vi diggar stenhårt & där är det ett lugn & vi kan bara vara & det är underbar personal där.. Fattad...

Presentation


Hej på er å Varmt välkommna till Familjen Kaos! En smått gaaalen liten familj med full fart framåt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga ni så svarar jag :)


Ovido - Quiz & Flashcards