Alla inlägg den 2 december 2013

Av Lee - 2 december 2013 11:18

Vet igentligen inte riktigt vad jag ska skriva.. Men det va någon som tyckte att det va förlängesen jag skrev här.. Ha ha ha ha sötis!


Det går iallafall ok för Pyret med sin medicin. Man  märker stor skillnad när den går ur kroppen elller innan den gjort sin verkan på morgonen. Men jag är endå inte riktigt "kompis" med denna lösning.. Men får väl försöka ha is i magen. Allt detta är för hans skull ingen annan! (Kan skriva om skolan sen)


För Trulle så går det bra!! Vi va på öppet hus på YTC gymnasiet för att känna av läget å kolla på lokaler, hälsa på Mentorerna mm. Det gick kanon bra. Grymt bra mottagande, Trulle babblade med Lärarna som han känner dom redan. Känns skit bra!! Så skönt att han är taggad inför detta. Vi passade på å tog en sväng i lite affärer på en gång. Eller jag iallafall, Trulle hade fullt upp med å spana på Guss! Ha ha ha Min "lilla" Prins! Men det är extremt värdefullt å få egen tid med honom. Vi har massor av bus för oss när vi är på egen RoadTripp han å jag. Ha ha ha jösses!


Annars så ser allt ut ungefär som vanligt, full fart frammåt.. Lite FlippFlopp emellanåt.. Jag är "frisk" nu iallafall. Fyy faan vilket piss det varit men nu så är jag på banan igen å ska jobba imorgon! Såå skönt!


Have a nice day!



Presentation


Hej på er å Varmt välkommna till Familjen Kaos! En smått gaaalen liten familj med full fart framåt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga ni så svarar jag :)


Ovido - Quiz & Flashcards