Direktlänk till inlägg 7 januari 2014

En Mini Resume :-)

Av Lee - 7 januari 2014 18:54

Vilka galna veckor! Men positiva vibbar å det är fantastiskt härligt. Hade en riktigt mysigt å crazy Nyår med en av mina bästa vänner. Ett annorlunda nyår men jag skulle lätt kunna göra om det! Att vara ute på ett riktigt sjyst ute ställe med roliga å lika crazy People så kan det inte bli annat än lyckat!

Allt annat på det privata planet är Amazing! Mer än så säger jag inte, haha haha! Bara Fabules Amazing!

Det som ligger å ruvar är dock lite oro inför vårterminen, tänker då på Trulles sista termin i nian. Han ligger över poäng mässigt för att komma in på sin linje på Gymnasiet. Men det är en grymt tuff termin! Det är 3st Internationella prov vara av dom är uppdelade i 3 del prov vardera. Plus alla andra läxor mm. Men detta kommer han (vi) fixa galant! :-)

Så nu spottar vi i nävarna å kör 100% All In!! Nu är det slut spurt lixåm. Jag viker inte en tum från hans sida men det kommet bli månader av kämpar anda för oss alla i familjen. Så imorgon kööör vi! :-)

Pyret börjar oxå imorgon såklart å jag håller tummarna att hans lärare smält in allt som Karin, lärar coachen sagt å alla verktyg dom fått. Risken är liten men det sista som över ger mig är hoppet. Jag ska till skolan igen för att ge mer av min kunskap å erfarenheter inom Npf igen. Denna gång "föreläsningar" enbart till lärarna. Alla lärare å rektorer. Men när vet jag inte. Ser fram emot detta. Gäller bara att planera in några dagar som jag kan. Har ju ett eget jobb att sköta oxå.

Jag har en önskan, å det är att få göra detta på heltid. Det jag gör för skolan nu är helt ideellt. Det kostar min tid, å den ger jag gärna bara det blir bra å att dom tar detta till sig!! Detta gynnar inte bara Mitt barn utan alla andras barn oxå, med eller utan diagnoser .

Nu ska jag mysa med Pyret en stund innan det är NattiNatti för honom.

Ha en mysig kväll nu hörrni! :-) Kraam!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lee - 10 januari 2017 15:29

16-09-30 va visst det sista inlägget på denna blogg så det är väl på tiden att det kommer ett här oxå.. Ska försöka kort sammanfatta tiden som varit.. Jag va sjukskriven med Pyr i 14 veckor för att vara med honom på heltid i skolan.. För att han skul...

Av Lee - 30 september 2016 15:58


Jahaja... Så FlippFloppKnasteKnas.. Vill tänka så mycket men min hjärna orkar inte.. Det är fan skrattretande när vissa frågar "hur kan du va så trött som inte jobbar just nu?!" Ha ha ha ha!! Kan bara skratta åt er inkompetens för jag vägrar st...

Av Lee - 24 september 2016 16:23


2005 VS 2016 Det finns så mycket jag skulle vilja spotta ur mig just nu om hur liten bit på vägen skolans värld har utvecklats i både kunskap & förståelse inom NPF Diagnoserna ADHD, Tourette & OCD! Det är chockerande & skrämmande hur...

Av Lee - 11 maj 2016 21:29


Samtal 1 kl 10:30: "A har ont i magen, han orkar inte jobba, han orkar inte gå ut på rast. Hörde nått om en ny medicin?!" Svaret från mig: Okey, jag förklarade för morgon personalen att han från idag är insatt på Intuniv igen! Samma medicin som vi n...

Av Lee - 6 april 2016 09:25


Va hemma med Pyret igår.. Lyckades stress eliminera hans lilla kropp bra.. Va på en långpromenad i vårvärmen.. Shoppade lite smått i en butik som vi diggar stenhårt & där är det ett lugn & vi kan bara vara & det är underbar personal där.. Fattad...

Presentation


Hej på er å Varmt välkommna till Familjen Kaos! En smått gaaalen liten familj med full fart framåt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga ni så svarar jag :)


Ovido - Quiz & Flashcards