Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Lee - 10 januari 2014 10:39

Vilken knaster knasig dipp jag hamnat i.. Skit, har inte tid med detta!!
Jävla FlippFloop! Det är så mycket knas hos mina nära! Jag önskar jag kundet trolla!

Att vara emetionellt påverkad av allt & suga i sig 40-60 mer intryck per dag än er "normala" är piss ibland.
Ibland är det grymt bra men inte NU!

Jag kastas tebax 8 år, jag är i mitten, jag är nu, jag är i framtiden!!! Kaos i hövvet!!!

Jag borde vara glad & lyckig vilket jag oxå är! Kärlek är underbart!
Kanske är det därför det är FlippFloopp?! Jag slappnar av för första gången på hur länge som helst. Men varför dessa tvära kast?! Joo, AdHd!!!!

Ibland så önskar jag att jag hade en "normal" hjärna. En hjärna som kan sortera upp allt. En hjärna som kan sålla alla intryck. En hjärna som kan sluta skruva till allt. Man ska inte tänka för mycket, men ni som inte förstår kan få låna min hjärna ett tag. Å jag kan lova att jag får tebax den på några sekunder.

Jaja, snart dax å Checka in på jobbet. Har bara ca 38 timmar framför mig ;-) Men jag gnäller inte för det ska bli skönt att bli tvungen att "stänga av" mitt å koppla på Jobb hjärnan :-)

Trevlig helg å va rädda om er å dom ni har omkring er! Respekt!

Presentation


Hej på er å Varmt välkommna till Familjen Kaos! En smått gaaalen liten familj med full fart framåt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga ni så svarar jag :)


Ovido - Quiz & Flashcards