Direktlänk till inlägg 2 april 2013

Ka-Ka-Kaos i min hjärna!!! Phoofff!

Av Lee - 2 april 2013 19:41

Blir tokig snart! (Igen) Så less på denna Loopbana Som bara snurrar å snurrar å aldrig tar slut. Upp å neer Upp å neer om å om igen!! ADHD/Torette?! Svar Jaaa!! Lika jävla jobbig som Fantastisk! Men man behöver ju faktiskt inte ha en diagnos för att känna som jag gör men det blir värre med dom! Allt förstärks galet mycket.. FloppFloopppp, kan inte tänka klart! BubbelBubbel! Krasch BooomBang!
Det blir bättre meen faaan va jobbigt det är just nu! Så svårt att sortera allt !
Men nått positivt med dagen är att jag fått papper från dendäringa Överläkaren som , ja ni vet att jag inte hörde namnet på förut. Nu vet jag vad hon heter, det står ju lixåm på pappret! Hahahaha
Nu har jag papper på Pyrets diagnoser, ÄNTLIGEN! Så nu är läget anorlunda. Med detta papper där det står att Pyret har ADHD &Tourette så öppnar det sååå många dörrar som tidigare varit stängda. Å det är så skööönt! Nu kan det inte tjaffsas om anpassning b.la längre! Såå nuuu kööör Viiiii! Förskolan ska få en kopia på detta i morgon. Spännande spännande. Så fortsättning följer på detta.
Ha en toppen kväll nu hörrni, själv så ska jag snart sova. Sir Atarax is my friend today.
NattiNatti på er gullisar :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lee - 10 januari 2017 15:29

16-09-30 va visst det sista inlägget på denna blogg så det är väl på tiden att det kommer ett här oxå.. Ska försöka kort sammanfatta tiden som varit.. Jag va sjukskriven med Pyr i 14 veckor för att vara med honom på heltid i skolan.. För att han skul...

Av Lee - 30 september 2016 15:58


Jahaja... Så FlippFloppKnasteKnas.. Vill tänka så mycket men min hjärna orkar inte.. Det är fan skrattretande när vissa frågar "hur kan du va så trött som inte jobbar just nu?!" Ha ha ha ha!! Kan bara skratta åt er inkompetens för jag vägrar st...

Av Lee - 24 september 2016 16:23


2005 VS 2016 Det finns så mycket jag skulle vilja spotta ur mig just nu om hur liten bit på vägen skolans värld har utvecklats i både kunskap & förståelse inom NPF Diagnoserna ADHD, Tourette & OCD! Det är chockerande & skrämmande hur...

Av Lee - 11 maj 2016 21:29


Samtal 1 kl 10:30: "A har ont i magen, han orkar inte jobba, han orkar inte gå ut på rast. Hörde nått om en ny medicin?!" Svaret från mig: Okey, jag förklarade för morgon personalen att han från idag är insatt på Intuniv igen! Samma medicin som vi n...

Av Lee - 6 april 2016 09:25


Va hemma med Pyret igår.. Lyckades stress eliminera hans lilla kropp bra.. Va på en långpromenad i vårvärmen.. Shoppade lite smått i en butik som vi diggar stenhårt & där är det ett lugn & vi kan bara vara & det är underbar personal där.. Fattad...

Presentation


Hej på er å Varmt välkommna till Familjen Kaos! En smått gaaalen liten familj med full fart framåt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga ni så svarar jag :)


Ovido - Quiz & Flashcards