Alla inlägg den 5 april 2013

Av Lee - 5 april 2013 21:10

Känn att jag sjunger nu: "A.D.H.D" Lite som R.O.C.K Rock'nRoll Music nannaannan! Hahahaha skojja bara! Hahaha.
Vi har haft en grymt najjsig morgon/dag som började kl 06:00 av ett brutalt Puss kalas från Frazze :-) Denna goosiga hår boll som kastade sig upp i sängen å väckte mig å Pyret. Sen har det gått i ett. Det va tänkt att jag skulle städa men hann bara dammsuga i hallen. Min Darling ringde å frågade om kaffet vara klart vid halv tio :-) Såå myys! Hon å hennes dotter kom med Goo fika! (Frukost nr 1)
Sen var det dax för en riktig lång promenad med Frazze. Sedan så smsade min systeryster å frågade om kaffet var klart :-) (Frukost nr 2) hahaha sen så kom en annan vän med dotter oxå på fika :-) Full fart heeela dagen, å sååå MYYYSIGT! Så här vill vi ju ha det varje dag ;-) Massa myyys!! Nu va Trulle hem en sväng å ska ha en kompis här som sover över. Det är oftast fullt här på helgerna på hans rum, ja i hela lägenheten för den delen hahah. Men jag är så glad över det. Hellre att dom är här än ute å springer å gör massa took. Så full fart! :-) Hade en galet jobbig Dipp igår men det är lite bättre idag. Det är lite ensamt ibland å då menar jag vuxet sällskap. Saknar en axel, en varm famn å krypa upp i. Prata vuxen prat lixåm. Jag har mina fantastiska vänner men det täcker inte alla "behov" lixåm hahaha Jaa, ni fattar. Ha ha ha. ;-)
Myys på nu gott folk. Å va snälla mot varandra å visa varandra respekt. Pööööss på er!!

Presentation


Hej på er å Varmt välkommna till Familjen Kaos! En smått gaaalen liten familj med full fart framåt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga ni så svarar jag :)


Ovido - Quiz & Flashcards