Alla inlägg den 17 maj 2015

Av Lee - 17 maj 2015 21:18

Jaahaaja! I morgon är det dax för Venprover på Pyret.. Faste prover dessutom.. Detta är ett ont måste för en medicin som ev ska sättas in för att dempa/trubba av hans Tics..

Han är oftast super hungrig på morgonen, å jag känner på mig att han kommer vakna kl 06:00 senast bara för att..

Faste prover kl 08:00, vi ska gå till VC å det tar ca 15-20 minuter.. Embla plåster minst en timme innan ska på båda armarna.. Jag kan inte ge honom hans morgon medicin (ADHD) å ingen frulle som sagt..
Han ÄR INTE positivt inställd till detta! Han är jätte rädd för att bli stucken & då menar jag skräckslagen!!

Herreminge! Jag har laddat med drick yoggy & favvo smörgåsar som vi tar med oss dit så han kan äta & ta sin medicin direkt efter provtagningen..

Ska inte måla faan på väggen tänker ni kanske Meen jag vet hur psykiskt & fysiskt jobbig morgondagen
kommer att bli för honom!!

Vi ska tebax till läkaren kl 14:00 för en annan utredning. Hans lymfkörtlar är fortfarande svullna/stora på båda sidor av halsen & dom det är fler som svullnat under dessa "vänta" veckor sen vi va där akut.

Ni som vet vad jag menar med NPF & många jobbiga måste göra betyder för våra älsklingar förstår vad jag menar med allt detta!
Full speed mix med dipp med extra påslag I ALLT!!

Jaja, bara andas, ta det lungt, ha mer tålamod än vanligt (om det är möjligt), hålla tummarna att allt kommer genomföras med bravur!!!

*Stötta, Uppmuntra, Peppa, Trösta, Kärlek!*

En sak i taget med en explosions tickande liten "bomb"..

Jag har köpt en överaskning till honom i dag men han har inte fått den än.. Tänkte han ska få den i morgon så vi kan ha extra kul i morgon eftermiddag & bara släppa loss allt som samlas på under morgondagens jobbiga uppdrag.. Så vi hoppas på Solsken i morgon :)


Fortsättning följer..

Kärlek till er finisar!

Presentation


Hej på er å Varmt välkommna till Familjen Kaos! En smått gaaalen liten familj med full fart framåt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga ni så svarar jag :)


Ovido - Quiz & Flashcards