Alla inlägg den 9 mars 2015

Av Lee - 9 mars 2015 15:22

Okeeey! Har förstått att Rektorn inte fattat ett enda SKIT av all kunskap jag/vi gett under snart 2 år!!! Varför jag till 100% vet det är för att jag fått detta som hans genidrag för att underlätta för Pyret är: Att Schemalägga Pyrets Tics!! WHAT?? Han ska få gå ut & Ticsa av sig car 15:de minut!!! Va i helvete??! Är detta ett skämt eller?? Vart faan är kameran??

Jag bad om att få höra detta sagt en gång till för min egen skull. Att jag uppfattat det han sa. Å mycket riktigt! Jag hörde rätt första gången!!

Jag visste helt ärligt inte vad jag skulle säga! Jag blev stum! Stum av hopplöshet, förtvivlan, sorg & ilska!!

Jag frågade honom tillslut om han vet vad Tourette syndrom är & vad det innebär!? Nääää! Jag bad honom Googla Tourette på: 1177, självhjälp på väg, gå till biblioteket, Attention! Bara googla för i helvete!!

Tics är inget man styr över!! Det är impulser!! Ofrivilliga impulser!! Tourette är en neurobiologisk funktionsnedsätttning som så vitt man vet beror på en obalans i en liten del av hjärnans signalsystem, vilket bl.a ger OFRIVILLIGA IMPULSER av olika slag! Dom går att hålla en stund om man knäckt "koden" för att sen få Ticka av sig!! Det fungerar inte alltid det heller! DOM GÅR FÖR FAAN INTE ATT SCHEMALÄGGA!!

Förstår ni vilken okunskap jag slåss mot??? Är ju faan pinsamt!! 2015 & kunskaps nivån ligger på tidigt 1800 tal!!

Vad faan ska jag göra?? Bup, Behandlingsenheten, psykologen har varit på skolan & informerat massor av gånger! Meen tar man in infon/kunskapens?? NÄÄÄÄÄ!!!

Blir en anmälan nu! För Pyret orkar snart inte gå i skolan alls!! Min fantastiska lilla krigare på 8:år!!!

Presentation


Hej på er å Varmt välkommna till Familjen Kaos! En smått gaaalen liten familj med full fart framåt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga ni så svarar jag :)


Ovido - Quiz & Flashcards