Direktlänk till inlägg 20 februari 2014

Frustration På Hög Nivå!

Av Lee - 20 februari 2014 14:15

Har i 2 dagar vänt ut & in på mig själv tankemässigt! Det gäller Pyret!

Han är som en tickande Moster Bomb som när som helst kan desarmera! Man hinner inte ens blinka i mellan gångerna från ett moster som ej är hanterbart, pratbart eller medgörlig till att vara socker söt med öron!

Hållet på att gå upp i atomer! Jag hänger inte med alls! Börjar ana att det är Placebo i hans medicin som tidigare fungerat klockrent! (Ironi)

Jaja, jag är medveten om att medicinen mot hans ADHD inte tar bort allt men detta tar faan priset.

Vi har varit å är lediga i 2 dagar. Vi har varit ute & lekt, promenerat, lekt med kompisar & hittat på saker som aktiverar hemma! Inte för mycket utan lagom! Men ändå så är det så här Monsterligt!

Jag fattar ingenting!! Visst han är 7 år & det händer massor i hans lilla kropp just nu. Men ska det vara så här?! Det är 100 resor värre än innan medicineringen!
Dos höjning finns inte i mina tankar just nu! Får rida ut orkanen å se vart vi hamnar när den förhoppningsvis lägger sig!

Vill vara att mitt älskade barn ska få må bra för just nu så är det FlippFloopp kaos inom honom! Å det tar en micro sekund så är den projekterad till mig & Storebror åsså är det KnasterKnas med konflikter som är omöjliga att välja just nu. Det går inte att sortera vilken konflikt som behöver prioriteras! Grymt frustrerande!!!

Vill inte ha det så här!!! Vi är som 3 Musktörer här hemma som inte är samspelta över huvudtaget!!

Mooorrrr!! Galet vansinnigt frustrerad!! Allt man vill är bara att det ska plana ut å återgå till det "Normala" igen, NU!!


Jag Älskar Pyret & hans Storebror över allt annat på denna Planet men jag är helt slut som artist känns det som!

Over And Out!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lee - 10 januari 2017 15:29

16-09-30 va visst det sista inlägget på denna blogg så det är väl på tiden att det kommer ett här oxå.. Ska försöka kort sammanfatta tiden som varit.. Jag va sjukskriven med Pyr i 14 veckor för att vara med honom på heltid i skolan.. För att han skul...

Av Lee - 30 september 2016 15:58


Jahaja... Så FlippFloppKnasteKnas.. Vill tänka så mycket men min hjärna orkar inte.. Det är fan skrattretande när vissa frågar "hur kan du va så trött som inte jobbar just nu?!" Ha ha ha ha!! Kan bara skratta åt er inkompetens för jag vägrar st...

Av Lee - 24 september 2016 16:23


2005 VS 2016 Det finns så mycket jag skulle vilja spotta ur mig just nu om hur liten bit på vägen skolans värld har utvecklats i både kunskap & förståelse inom NPF Diagnoserna ADHD, Tourette & OCD! Det är chockerande & skrämmande hur...

Av Lee - 11 maj 2016 21:29


Samtal 1 kl 10:30: "A har ont i magen, han orkar inte jobba, han orkar inte gå ut på rast. Hörde nått om en ny medicin?!" Svaret från mig: Okey, jag förklarade för morgon personalen att han från idag är insatt på Intuniv igen! Samma medicin som vi n...

Av Lee - 6 april 2016 09:25


Va hemma med Pyret igår.. Lyckades stress eliminera hans lilla kropp bra.. Va på en långpromenad i vårvärmen.. Shoppade lite smått i en butik som vi diggar stenhårt & där är det ett lugn & vi kan bara vara & det är underbar personal där.. Fattad...

Presentation


Hej på er å Varmt välkommna till Familjen Kaos! En smått gaaalen liten familj med full fart framåt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga ni så svarar jag :)


Ovido - Quiz & Flashcards