Alla inlägg under november 2013

Av Lee - 5 november 2013 18:28

Ni som följt Mig/oss vet ju hur hämtning å lämning på skolan brukar vara. Dom är jätte jobbiga å hemska för både mig å Pyret. Men i morse så gick allt super bra! Han nöjde sig med 10 pussar å 10 kramar å sen sa han "Hej då, älskar dig mamma! Ha en bra dag på jobbet"!
Jag trode inte detta va sant!! Jag stog kvar lite chockad faktiskt å fröken vinkade förbrilt för att jag skulle gå min väg. Men jag blev ju så paff! Ha ha ha

När jag kom till Fritids nu på eftermiddagen så satt dom å ritade. Pyret såg att jag kom, tittade upp å sa " Hej mamma! Å fortsatte rita!
Shit va jag blev glad å lättad! Detta är första dagen utan Utbrott, skrik, kastning av saker, springa iväg mm!
Jag är ju van att ALLTID behöva gå in i en kamp, tänka taktik, ligga steget före mm för att underlätta detta för oss båda! Chock nr 2!!!

Jag har aldrig bråttom när jag hämtar Pyret, stannar alltid å pratar med personalen. Men det brukar vara full Strid! Men inte idag! Så jag tog en stol å satte mig vid bordet med alla barnen å tittar på Pyret å undrar om han kanske är typ "Sjuk, Feber" Det är ju kanske en knäpp tanke tycker ni?! Men Nej! Den är helt befogad faktiskt! Satt å tänkte att "vad faan har dom gett honom idag? " ( skojjar bara!!) Hahaha

Såå SKÖÖÖÖNT!! Visst, det var idag å imorgon kanske det är fullt KRIG igen men jag NJUTER av denna Underbara kännsla å av denna fantastiska lämning å hämtning!
Blir så varm i hela Hjärtat å det bästa av allt är att Pyret är mer nöjd än mig! :-D Woow! Vi kunde gå hemmåt i lugn å ro å prata om dagen som varit! För första gången på MYCKET LÄNGE!

Presentation


Hej på er å Varmt välkommna till Familjen Kaos! En smått gaaalen liten familj med full fart framåt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga ni så svarar jag :)


Ovido - Quiz & Flashcards