Direktlänk till inlägg 12 november 2013

Lee ska åka skridskor!!! Ha ha ha

Av Lee - 12 november 2013 12:27

Herreminge säger jag bara! Ha ha Så här ligger det till: Pyret skulle åka skridskor idag med fritids på eftermiddagen. Men eftersom han är hemma en extra dag för att ta igen sig efter feber mm så missar han detta.
Jag har hela tiden trott att det är som imorgon men Neej, det är idag.

Han blev helt hysteriskt ledsen å det förstår jag. Han har längtat till detta. Men nu är ju hans Mor så fiffig så jag hastade ur mig att vi kan åka tillsammans någon dag. Självklart är det alltid lika kul å mysigt att göra något tillsammans. Vi brukar hitta på lite bus. Men åka skridskor? ! Ja?! Ha ha ha Jag har inte åkt sedan jag var 14:år!!! Å det är ju några år sedan! Ha ha!

Men har jag lovat något så genomför jag alltid det jag lovar! Så nu ska jag köpa grillor å sen blir det Istid! Kan bli en succé eller så blir det en flopp ;-)
Jag kan ju tjohooa till när första is passet sker om ni vill komma å skratta? Det bjuder jag på ;-)
Jag ska försöka att inte krocka så hårt i sargen när jag inte får stopp på skridskorna. Å det är väl en jädra tur att jag är envis som en Åsna! Ha ha Å jaa, hjälm är ett krav nu förtiden, tack å lov! :-D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lee - 10 januari 2017 15:29

16-09-30 va visst det sista inlägget på denna blogg så det är väl på tiden att det kommer ett här oxå.. Ska försöka kort sammanfatta tiden som varit.. Jag va sjukskriven med Pyr i 14 veckor för att vara med honom på heltid i skolan.. För att han skul...

Av Lee - 30 september 2016 15:58


Jahaja... Så FlippFloppKnasteKnas.. Vill tänka så mycket men min hjärna orkar inte.. Det är fan skrattretande när vissa frågar "hur kan du va så trött som inte jobbar just nu?!" Ha ha ha ha!! Kan bara skratta åt er inkompetens för jag vägrar st...

Av Lee - 24 september 2016 16:23


2005 VS 2016 Det finns så mycket jag skulle vilja spotta ur mig just nu om hur liten bit på vägen skolans värld har utvecklats i både kunskap & förståelse inom NPF Diagnoserna ADHD, Tourette & OCD! Det är chockerande & skrämmande hur...

Av Lee - 11 maj 2016 21:29


Samtal 1 kl 10:30: "A har ont i magen, han orkar inte jobba, han orkar inte gå ut på rast. Hörde nått om en ny medicin?!" Svaret från mig: Okey, jag förklarade för morgon personalen att han från idag är insatt på Intuniv igen! Samma medicin som vi n...

Av Lee - 6 april 2016 09:25


Va hemma med Pyret igår.. Lyckades stress eliminera hans lilla kropp bra.. Va på en långpromenad i vårvärmen.. Shoppade lite smått i en butik som vi diggar stenhårt & där är det ett lugn & vi kan bara vara & det är underbar personal där.. Fattad...

Presentation


Hej på er å Varmt välkommna till Familjen Kaos! En smått gaaalen liten familj med full fart framåt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga ni så svarar jag :)


Ovido - Quiz & Flashcards