Direktlänk till inlägg 27 maj 2013

En aningen rastlösa timmar på BUP

Av Lee - 27 maj 2013 13:42

Det har gått 30 minuter å jag är såå rastlös! Lite pirrig å förväntansfull oxå. Det görs i detta nu en 3 timmar lång Psykologi "utredning" för te.x AdHd. Mina egna tankar far å flyger högt å lågt. Vad ska då inte Trulles göra? Jag har ju alltid varit med inne på rummet när andra tester mm gjorts men detta får jag inte vara med på.. Vilket oxå är bra, men jag vill ju veta vad dom gör. Vill vara med lixåm. Jag har jätte tråkigt! Sitter å häller i mig Neskaffe, tuggar frenetiskt på ett äpple så dom som sitter lite längre bort blir lite störda av. Ha ha å efter som jag är som jag är så kan jag inte låta bli å tugga lite hårdare å fortare! Inte smaska för det är det värst jag själv vet! Men jag tycker det är lite störande att dom sitter å glor! Kanske ska erbjuda dom en tugga eller två? Eller rent av ett eget äpple?! Åå, klockan går väldigt sakta! Tycker ni jag verkar stressad? Mmhmm, det tycker nog jon i receptionen oxå! Asg! Jaa, just det. Hon i receptionen ja, hahahaha Hon var väldigt över trevlig sen sist. Ha ha Jag å Trulle glider fram dit när vi kommer in här å jag säger artigt
- Hej! Nu ska det bli kul nå se om vi har bättre lycka denna gång! Ha ha jag tyckte nog att det var mycket roligare än vad hon bakom disken tyckte! Ha ha ... Barrammbarrammm! Vad ska man hitta på för något att göra? Det finns ett Hockey spel här å Fia med knuff å lite annat smått å gott.. Kanske ska fråga dom som fortfarande sitter å glor om vi ska ta ett parti?!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lee - 10 januari 2017 15:29

16-09-30 va visst det sista inlägget på denna blogg så det är väl på tiden att det kommer ett här oxå.. Ska försöka kort sammanfatta tiden som varit.. Jag va sjukskriven med Pyr i 14 veckor för att vara med honom på heltid i skolan.. För att han skul...

Av Lee - 30 september 2016 15:58


Jahaja... Så FlippFloppKnasteKnas.. Vill tänka så mycket men min hjärna orkar inte.. Det är fan skrattretande när vissa frågar "hur kan du va så trött som inte jobbar just nu?!" Ha ha ha ha!! Kan bara skratta åt er inkompetens för jag vägrar st...

Av Lee - 24 september 2016 16:23


2005 VS 2016 Det finns så mycket jag skulle vilja spotta ur mig just nu om hur liten bit på vägen skolans värld har utvecklats i både kunskap & förståelse inom NPF Diagnoserna ADHD, Tourette & OCD! Det är chockerande & skrämmande hur...

Av Lee - 11 maj 2016 21:29


Samtal 1 kl 10:30: "A har ont i magen, han orkar inte jobba, han orkar inte gå ut på rast. Hörde nått om en ny medicin?!" Svaret från mig: Okey, jag förklarade för morgon personalen att han från idag är insatt på Intuniv igen! Samma medicin som vi n...

Av Lee - 6 april 2016 09:25


Va hemma med Pyret igår.. Lyckades stress eliminera hans lilla kropp bra.. Va på en långpromenad i vårvärmen.. Shoppade lite smått i en butik som vi diggar stenhårt & där är det ett lugn & vi kan bara vara & det är underbar personal där.. Fattad...

Presentation


Hej på er å Varmt välkommna till Familjen Kaos! En smått gaaalen liten familj med full fart framåt ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga ni så svarar jag :)


Ovido - Quiz & Flashcards